New Tattoo!

Ohh då har ja 2 nya tattoos igen då! På örat och på handen, ska lägga upp bilder så fort jag har tid och ork... är skit nöjd och längtar tills Kim kör nästa på mig.... Jag älskar tattoos! det är så jävla snyggt och varje gång ja sitter och blir tatuerad så vill ja inte bli färdig vill bara ha mer och mer....

kanske man ska råna en bank så man har råd att göra alla tattoos man vill ha ? eller om någon känner för att skänka en slant så varsegod! :)

Sitter hemma hos mammsen just nu och väntar på att Paradise Hotel ska börja och sen blir det natti natti för min del... jobbade ju hela natten igår och har hållt mig vaken hela dagen idag så just nu känner jag mig mer död än levande om man säger så......

Bilder kommer i veckan helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0