Not Funny!

Var tvungen att åka hem från jobbet igår vid 1 tiden, fick ett jävla migrän anfall och trodde mitt huvud skulle explodera vilken sekund som helst så jag blev hemskickad, och inte orkade jag åka hem med tåg bland fulla människor som skriker så det blev taxi vilket jag egentligen inte hade råd med!  Kom hem och drog i mig tabletter och la mig i sängen i ett mörkt rum och slocknade rätt fort med Rocky brevid mig.

Och jag vaknade redan vid halv 10 idag vilket är tidigt för mig, vaknade av att Tila mammas hund gnällde så gick ut i köket där hon sover och såg blod över hela golvet och hela hundsängen, inte kul! Men så är det när man har tik som löper..jävligt jobbigt!  Tur att jag har en hane iallafall fast det är ju jobbigt det med när dom bor tillsammans just nu... Tila ser ut som en liten bebis just nu för hon har blöja på sig för att hon blöder så mycket och vi vill ju inte ha blod i hela lägenheten så när hon är inne blir det blöja på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0