oh la la

jupp då har jag skaffat mig en ny mobil idag, har velat haft den ända sen jag kom hem och har väntat på att den skulle komma ut. W995 och den finns i rött,silver och svart och som vanligt valde jag en svart.. röd är skit fin men jag trivs bäst med svart så det blev en black one!  håller på att ladda ner filmer gratis som jag får ha i min mobil men det tar ju sin lilla tid...skit segt.. hart knappt sovit idag och ska jobba hela natten, plus att jag måste hem till gåsa för att packa för att jag ska bo i gullmars i 2 hela veckor för mig själv... ska bli skönt att ha något eget även fast det bara är för en kort period så ska det ändå bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0