Rasberry & Äpple, Mums!

Lördag kväll och jag sitter hemma! Inte Okej!

Har så jävla ont i huvudet och har haft det hela dagen plus att jag tror att ja börjar bli sjuk =/. Hade planer om att gå ut och festa som fan ikväll men det känns som att jag bara skulle må ännu sämre imorn och har ingen lust att bli dösjuk så jag bestämde mig för bita i det sura äpplet och stanna hemma, har redan ångrat mig men alkohol plus högmusik när man har så ont i huvudet att det känns som om det ska explodera känns liksom inte som en bra ide? Eller?
Ska ju trots allt ut nästa helg då min kära Gåsalin fyller år!

Eftersom jag tycker så synd om mig själv ikväll då jag bara ligger hemma en lördags kväll så bestämde jag mig för att baka smulpaj, blir en hallon och en äpple. Och så har jag gjort lite chocklad bollar till min kära lillebror för han är helt crazy i chockladbollar så jag tyckte han förtjäna såna för han är också sjuk. Säkert han som smittat mig men men jag är trots allt världens bästa syrra!

Har för övrigt rivit ut hela klädkammaren och det fick jag ju ångra fort då hela lägenheten är upp och ner just nu och man ser inte ens golvet i över halva lägenheten så nu har jag mig ett STORT projekt som väntar!
Bilder på mina fina pajer kommer när dom är färdiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0