Så kan det gå

Har sovit hela precis hela dagen, vaknade kvart över 6 men det är kanske inte så konstig när man jobbat hela natten och sen somnar vid 11... skönt var det iallafall!  Har precis ätit kotlett men en halv avocado,ett stort salladsblad och lite gräddfil, helt okej.

Min plan idag var att egentligen fixa med Cv och annat men jag var så trött så jg valde att sova istället, hade också velat åka hem till mamma idag och vart lite med min älskade Rocky men det får bli imorn tänkte jag... idag eller ikväll rättare sagt ska jag bara ligga i sängen och se på desperate housewifes och sega hela kvällen, ska bli såå skönt!

Längtar tills min nya bloggdesign är färdig förhoppningsvis så blir det i slutet av den här veckan eller nästa vecka :) längtar!  Det är en tjej från metrobloggen som hjälper mig, hon har gjort en massa snygga så jag hoppas jag får en jag är nöjd med för den jag har nu har jag aldrig tyckt om särskilt mycket, verkligen inte min stil eller jag, neej såå håll ögonen öppna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0