Sleeping like a Monkey

Vaknade för ca en halvtimme sedan, allstå halv 8 på morgonen vaknade jag, och det är väldigt ovanligt att jag vaknar så tidigt men den här gången vet jag faktist varför... eftersom jag jobbade natt och sen häll mig vaken igår på dagen så var jag ju halvt död, så när jag gick och la mig vid 4 så slocknade jag och har inte vaknat en enda gång under kvällen/natten utan jag vaknade nyligen och har sovit som en prinsessa!  Väldigt skönt att få sova ut, har sovit i ca 15 timmar i sträck.

Har lite saker att fixa idag igen nu under dagen och sen blir det jobb inatt =/  neej men nu ska jag nog ta och äta lite frulle och sen ta tag i den här dagen.

Me in Bali


So Long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0