Solarieöarna

Jahap då satt man på jobbet igen..tiden går skit sakta,klockan är bara 11 å jag slutar 7 på morgonen.. Men men man får ju bara stå ut, är ledig i hela 3dagar sen vilket känns jävligt skönt! Tänkte nog ta mig en liten tur till solarieöarna imorn efter jobbet å försöka få lite färg. Har nog aldrig vart så här blek en sommar någonsin,nästan så man skäms. Och dom som känner mig tycker jag är brun men jag är ju också halv grek så jag är brun i mig själv så för mig är det min vanliga hudfärg å ja vill vara brunare så då får man fuska för inte är man ledig när det är fint väder och ingen utomlands resa blir de..nej nu orkar ja inte skriva mer...tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0