Söndagsmys?

Okej, nu har ja bestämt mig.

Det är faktist söndag och jag vill bara ligga framför tvn och äta massa onyttigt och se en bra film, precis som man ska göra på söndagar! Så därför ska jag fortsätta med klädkammaren och resten av lägenheten i max 2 timmar till och sen ska jag bara ligga och lata mig hela kvällen, det förtjänar jag! Det är ju trots allt en ny dag imorn och jag ska göra precis samma sak som jag gjort dom 2 senaste dagarna.... fixa fixa fixa... neej nu blir det back 2 work så jag kan slappa sen....


Kommentarer
Postat av: Linnéa & Elina

Sv: Och gott var det också... :) ha en bra kväll!

2009-08-30 @ 19:36:26
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0