Sunday Morning

Fan idag känner jag mig ännu sämre än vad jag gjorde igår. Tur att jag inte fick ut för då hade jag säkert legat halv död idag och det finns det ingen tid till för mitt lilla projekt måste jag få ordning på!

Idag blir det bara att vara hemma och försöka fixa här i lägenheten och ända gången jag få gå ut är när jag ska ut med hundarna....sitter just nu i vardagsrummet med balkongdörren öppen och ja jag ar nog insett nu att sommar är över! Jävla skit sommar, tror nog detta har vart min sämta sommar ever!  Nu är hösten här och det är verkligen dags att shoppa in lite höstkläder, har liksom bara linnen från min resa  fast dom kan jag ju fortfarande ha men jag måste ha någonting varmt över...nu ska man ju bara ha pengar till det också...

Neeej nu blir det frulle och sen klädkammaren som ska fixas.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0