Sunday morning

Har jobbat hela lördag natt och har ännu inte gått och lagt mig, kom hem och gick ut med hundarna och sen blev det frukost hos min kära Gåsa, mycket mysigt!

Tänkte nog bara sova 3-4 timmar nu på dagen så jag inte är vaken hela natten utan kanske kan sova istället, försöka vända tillbaka dygnet med andra ord om det nu går...

Ska hem till Gåsa senare idag och hämta resten av mina grejer som jag bodde där ett tag, vart inte alls så länge men är tacksam för att jag fick bo där ett tag, men nu är jag tillbaka i Solna och letar lägenhet för fullt och det är ju lättare sagt än gjort för det är ju bara rum som folk vill hyra ut... men men nu ska jag ta mig en macka och sen somna till Desperate Housewifes




 

BTW Min kära Sandrita har kommit hem från grekland igen, så welcome back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0