Update

Har inte gjort så mycket idag, jobbade hela natten igår och kom hem i morse och tog första john blund tåget,väldigt skönt! Vaknade vid 3tiden och hade svårt att somna om tog mig 3timmar innan ja kunde sova en timme till, va skit trött men kunde inte sova pga av en massa tänkande...är trött på alla problem, jag är trött på att när man försöker lösa ett problem så kommer det nya och större problem istället... Måste försöka hålla mig extra stark just nu har fast det är svårt, innan har ja haft min resa att se fram emot men nu blir det ingen för ja måste ta tag i mitt liv och inte bara skjuta upp saker och ting. Ska iaf försöka med en sista minuten med brorsan.. Sitter just nu på jobbet och bloggar,får ont i tummen av att skriva med mobilen så de får bli mer update imornbitti efter jobbet. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0