Vi är inte perfekta okej!

Serisöt! ?  Jag förstår inte det roliga med att läsa massa skvallertidningar om kändisar som går upp och ner i vikt och oj dom har celluliter!! Snälla det är ju för fan mänskligt att ha celluliter och visst det är inte så jävla snyggt eller sexigt men vad fan vi är ju inte mer än människor!
Och vi får ju inte glömma att allting retucheras också. Så att så fort vi ser en "vanlig" bild på en kändis så här hon/han ful för att hon/han är sitt naturliga jag?

Okej jag förstår kanske att vissa kan tycka det är kul med skvaller och läsa om kändisarnas liv, men jag själv tycker inte det är intressant alls och det finns hur många skavllertidningar som helst och det står samma sak i alla bara att det är omformulerat olika.
Eftersom jag jobbar natt så blir det tyvärr många såna skit tidningar för mig och Nej jag köper inga själv! Utan läser det som ligger framme. Vad fan att kändisar inte har den perfekta kroppen är okej.  Det är inge fel på att ha lite kurvor eller att ha lite celluliter, vi är ju mänskliga! Och hur snyggt är det egentligen när det bara är skelett och lite hud ? Nej då tycker jag fan att det är snyggare med lite att ta i och jag tror nog att många killar tycker likadant.

Och att alla tidinigar ska spekulera i Michael Jacksons liv efter att han tragist nog har gått bort. Vad fan låt han vila i fred!  Och nej han hade kanske inte en bra barndom men vad spelar det för roll nu då? att visa bilder på hans hem och att det var massa barnleksaker och den ena med det andra..so what?

Och så har vi Kevin Federline som nu kallas för Kfat!  ja han har rasat upp i vikt för att han är männsklig!
Alla kändisar är precis som oss vanliga människor. Den enda skillnaden är att vi har olika jobb!  Nej usch jag bara irriterar mig på att vi alltid ska hitta alla kändisars fel? 

Som om vi "vanliga" människor är felfria?




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det funkade jätte bra på mig :) Lycka till!

2009-08-31 @ 19:00:43
URL: http://stephanieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0