what 2 say.

jag har verkligen ingenting att blogga om.. eller jag orkar helt enkelt inte heller för hur kul är det att blogga om ingen läser? 

Kom nyss hem till mammsen och sitter och myser med min älskade rocky, tänkte gå en promenix med honom idag, fst är helt död, för jag har knappt sovit inatt, kunde liksom inte.
Jag gick och la mig lite över 1 på natten och vaknade vid halv 3 och kunde knappt somna om sen ringde klockan 5 i 6 för jag skulle tvätta men som ni säkert förstår så blev det ju ingen tvätttid för mig för jag orkade inte gå upp men jag kunde inte somna óm heller... och så jobbar jag i natt så jag måste försöka sova lite på dagen sen..

neeej nu ska jag ta och äta något och sen gå på promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0