What the fuck

Just nu är jag helt splittrad, jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.... min resa  till Asien/Australien var det bästa jag gjort och när jag kom hem i februari bestämde jag mig väldigt fort att jag ville tillbaka till Thailand till vintern och vara borta 2 till 3 månader, och det vill jag fortfarande.
Men sen sitter jag med skulder, ingen lägenhet fast det är iof bra att inte ha lägenhet om man ska iväg,  men samtidigt vill jag ha en lägenhet, ett vanligt dagjobb och inte jobba mera natt, men börjar jag söka dagjobb och skulle få ett så kan jag inte åka iväg 2 månader, vilken jag kan med det jobbet jag har nu.. men åker jag iväg så skjuter jag egentligen bara upp mina problem här hemma och hur kul är det egentligen att alltid ha massa problem? 
Så på sistonde har jag funderat på om man bara ska åka på någon sista minuten 2 veckor och sen leta jobb och lösa allt här hemma och jobba arslet av sig i 1 år och sen ut och resa till något ställe man inte vart ?  Men när jag tänker så så saknar jag Thailand direkt och vill tillbaka en månad iallafall..... neeej jag vet inte vad jag ska göra ned mitt liv just nu, jag är  helt förvirrad och börjar bli helt nere, börjar få ångest att jag måste till jobbet varje dag, vill bara vara ledig och sova hela dagarna... vill inte jobba nätter och inte ha ett liv, jag vill ha en lägenhet och en bra inkomst...


Vad fan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0