@ work again

Då satt jag här på jobbet igen,känns väl sådär men men nu är jag här och får bara stå ut. Sitter och dricker ett stort glas med mineralvatten och pressad citron i,har aldrig gillat bubbelvatten men nu ska ja lära mig att gilla det,för nu är det slut med läsk! Har med mig kycklingfile och lite fetaost och en halv avocado som jag ska äta inatt på jobbet,är redan hungrig men måste hålla mig några timmar till... Har lyckats med att byta bort mitt pass imorn,ska bli så skönt att vara ledig,blir fixa och lämna massa cv! Känner att ja måste ha ett dagjobb, sliter som fan att jobba 9 på kvällen till 7 på morgonen 4 till 5 dagar i veckan, orkar inte mer,vill faktist ha ett normalt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0