@ work

Då satt jag här igen på jobbet..helt dött är det också men klockan är ju inte så mycke ännu.. Är onyttig idag och har med mig lite lös godis men gott är det! Längtar som fan tills imorn då blir det utgång och vi kommer va ca 10tjejer,hur kul som helst! Jag hoppas bara ingen bangar i sista sek för då blir jag galen! På lördag ska jag kanske träffa mitt ex,inget bestämt till hundra men vi får se om de blir av lr inte helt enkelt.. Ska försöka hälsa på solkungen imorn bitti efter jobbet,orkade aldrig imorse så ja borde försöka..får se hur trött jag är helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

åh va najs :D

jag har gjort min första i åkersberga, sen gjorde jag på miami ink och sist på söder :)

min första var ett spelkort (mer invecklat än så :P) snett nedanför naveln, min andra en ros på skuldran och min tredje var en påbyggnad på rosen så att den sitter på en drömfångare nu :)

2009-08-14 @ 12:08:16
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0