24 eller 26?

Just nu sitter jag och undrar vilket datum vi kommer att flyga hem, vi har namligen oppna biljetter sa man bara hor av sig 1 vecka innan om vilket datum man vill aka.. vi ville aka samma dag som vart visum gar ut den 27 feb, o och under hela resan har vi alltid andrat datum ca 1 vecka innan vi akt, men sa igar fick vi mail att de var fullt pa planet bade den 26 och den 27 och att det bara fanns platser den 24 februari...

problemet med detta ar ju min operation, ska operera mig den 18 och skulle ta bort stygnen den 26 men de blir ju lite svart om man nu inte ens ar i thailand da... saa just nu vantar jag pa svar fran sjukhuset om jag kan fa operera mig den 16 istallet for den 18e, men inte fan far ja nagot svar jatte konstigt...
men bara for att ja sagt till dom att ja skulle behova andra sa har vi fatt mail fran Kilroy igen att nu helt plotsligt fanns de platser natten den 26 sa vi landar 6 pa morgonen den 27..... saa jag far helt enkelt se hur de blir nu med operationen , om de finns tid den 16e gor ja de da annars kan ja ju gora de som planerat nu anda da de fanns platser pa planet... struligt allt blev tycker jag men men.. allt loser sig i slutandan,  :)


Nu ska jag ga och steka pa stranden hela dagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0