Back in Sweden

Då va man tillbaka hemma i Sverige igen då...

känns jätte jobbigt faktist och komma tillbaka hem till det kalla och snö! Men ar glad över att få traffa familjen iaf :)
Landade kl 06 på morgonen efter 11 timmars flygresa, kallt som fasiken var det när man gick av planet i sina thai kläder.. blev jatte glad nar jag saåg mammsen på arlanda och att Michell min lillebror var med ocksa för det visste jag inte att han skulle så det var en trevlig överraskning!

Första jag gjorde när jag kom hem var och åt en eller rättare sagt 5 lingongrova macka med ost och skinka och varm chocklad såååå gott med frukost!

Sen har jag vart och överraskat Annica på cafet idag och givit henne sin present , en rosa ipod :) jätte kul och träffa henne igen!! vi har en date på söndag! :)

Jag har nog inte riktigt fattat att jag har vart borta nästan ett halvår och är hemma nu igen.. känns overkligt!


Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

kuuuuuuuuuuuuul att du är hemma igen! har saknat dig. känns skönt att ud är här där jag har lite koll på dig. :P hehe

2009-02-27 @ 15:22:24
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0