En hemlighet som ska komma fram har och nu

okej, det ar sa att jag haft en liten hemlis under den har resan.. och andledningen varfor jag inte sagt nagot till alla mina vanner dar hemma ar for att ja inte vill att dom ska domma mig, och for att ja inte orkar lyssna pa allas kommentarer...

Mikaela du behover inte gora det
mikaela ska du verkligen gora det i thailand
mikaela du ar fin som du e
mikaela hur vagar du gora de i thailand
etc etc..

Oki andledningen till att ja ska gora detta i thailand ar for att det ar mycket mycket billigare an hemma, det ar ett jatte bra sjukhus, och jag har massa vanner som gjort det har och al;drig fatt problem och ar hur nojda som helst, och tjejer hemma i sverige som gjort de i sthlm har inte alltid vart nojda.. nee jag har helt enektl valt att gora det har och det kanns bra och jag har velat gjort detta i valdigt manga ar men aldrig haft pengar och nu har jag det  saaa har kommer hemligheten..

Jag ska operera mina brost! sa nu e de sagt.. jag ska gora det och har velat gjort de lange och ja hatar mina brost och har alltid gjort sa nu ska de bli andring pa det... och ja hoppas verkligen alla kan stotta mig.. att mina vanner inte ska borja komma med en massa dumma saker att saga.. va glad for min skull istallet!


kanns skont att fa ut detta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0