Ett Svar Tack!

just nu sitter jag o vantar pa att baten ska ga fran phi phi, kanns jatte trakigt... och inte nog med detta trodde vi eller det har rattare sagt statt att baten gar halv 5 pa dagen sa vi trodde vi skulle ha hela dagen o sola o shoppa lite, men nej nej nar vi checka ut fick vi reda pa att baten gar kl 2! tank om vi hade missat den? det hade inte vart bra alls for jag ska ju kanske gora operationen imorn och da hade jag inte hunnit, ar inte helt sakert att jag fatt tid den17 men har ju bokad tid den 18 men jag hoppas pa att fa tid 17 till brosten....

MEN det jag ville saga var att vi har fortfarande inte fatt svar fran kilroy med flygbiljetterna vilket gor mig valdigt nervos faktist.. for att dom sa ju att de bara fanns platser den 24 feb och att det var fullt den 26 och den 27 men sen fick vi ett mail dar de helt plotsligt fanns 26 pa natten o att vi skulle va framme hemma i sthlm den 27 tidigt pa morgonen sa vi maila tillbaka o sa att de tar vi!  Men nu har vi inte fatt nagotr svar annu.. vad faan ja kan liksom inte aka hem den 24 det gar inte alls.. maste vanta med att ta bort stygnen efter 7 dagar o de e liksom redan tight med den 27 egentligen..  neej detta tycker jag ar jobbigt.. kan man bara fa ett javla svar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0