Fucking Valentines Day

ohh just nu ar jag sa javla arg den har dagen e forstord!!! allt e forsort!

jag tycke de e konstigt hur mina pengar pa kontot bara forsvinner helt plotsligt utan att ja ens rort mitt kort?
pa mindre an 24 timmnar e 2000 kr borta? kul nu har ja 0 kr till mat vatten och inte ens kan ja ta mig till bangkok! kul liv

detta ar inte forsta gangen detta hander att pengar pa mitt konto ar borta... kan fa sms att mamma satt in ca 2000 kr o nar ja ska ta ut sa finns de inget dar?
jag vet i nte hur mycke minus jag gatt pa pengar som dragits o bara forsvunnit! kan ju saga att det ar nastan allt som allt 10tusen om inte mer.. jaa sa kul har ja det..

och idag skulle jag handla det sista innan ja aker hem och vi skulle ut o ata 3 ratters o ha de mysigt men nej nej, istallet siter jag har med 0 kr... japp de bir ju bara ga o sova bort valentines day .. kul ocksa att de ar var sista dag pa phi phi ocksa.. sa himla kul att mina 2 sista veckor e forstorda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0