God morgon sverige

Det känns helt sjukt att vakna med att man fryser och att det är snö ute.
Men gud vad skönt det var och faktist sova i en skön säng, jag har sovit så bra inatt vilket jag inte gjort på nästan ett halvår, plus att jag fick sova med min älskling Rocky och såklart nya flickvännen Tila, jätte mysigt!

Klockan är kvart över 9 på morgonen och jag är vaken vilket känns helt sjukt för jag är ingen morgon människa alls, men känns skönt och vara uppe, tänkte äta lite frukost och sen gå en lång promis med vovvarna, sen vet jag inte vad som händer denna dag..ivanliga fall hade jag satt på mig bikini och gått ner till stranden men nu sitter jag här i mysbyxor och luvtröja och filt och håller på frysa arslet av mig!  Men är faktist lite glad av att vara hemma ändå måste jag ju erkänna, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0