Hundfotboll

Jag känner mig som en ispinne, jag är verkligen inte van vid det här vädret, kallt som faan och gå ut med hundarna.
Men kul var det och se hur Rocky äntligen fick leka med någon annan för han har svårt för andra hundar och leker nästan aldrig med andra hundar men nu har han en flickvänn som han kan leka med :)






Vi hittade en boll på vägen och Rocky älskar bollar så vi har lekt i hundgården i 1 timme , hundfotboll är fan inte enkelt när dom ska stå mitt framför fötterna så blir det ju lite svårt att sparka bollen men de gick ju lite iaf..


Kommentarer
Postat av: tant blå

Va fina :))

2009-02-28 @ 13:56:17
Postat av: tant gräddelin

Va fina:)

2009-02-28 @ 13:57:11
Postat av: tant brun

Va fina :)))

2009-02-28 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0