Jag skäms!

Nej usch jag skams over att komma hem snart.. och da undrar sakert alla varfor da?

Nastan alla som reser och backpackar kommer hem jatte smala o har gatt ner massa i vikt.. men jag daremot har gatt upp! jag har blivit en tjockis av den har resan och ja kommer skammas over folks reaktioner hemma occh ja kommer se deras blickar men dom kommer inte vaga saga nagot.. och detta ar inget jag hittar pa..
om man borjade sina 3 manader med att leva pa chips och kakor och godis precis varje dag for man inte gillade maten och man rorde knappt pa sig sa ar de ju inte sa konstigt att man gar upp i vikt, men har ju sa javla svart for att ga ner igen ocksa..

Jag hatar mig sjalv for jag har latit mig sjalv se ut sahar.. jag ville komma hem smal och snygg men istalle kommer ja hem fet o blek? bra jobbat Mikaela..


Men nar ja kommer hem da blir det trana trana trana och bara ata bra saker!
fast dom 2 forsta veckorna ska ja bara njuta av allt gott hemma som jag inte fatt pa 5 manader :P dumt kanske men sa ar det bara..

Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

vi ska äta chips med dipp, dricka vin o äta choklad :P

haha

tjock e gott!!! MUUUMS



förresten tror jag inte du har gått upp så myckt som du tror...hhi :P

2009-02-11 @ 11:27:05
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0