jobbigt jobbigt jobbigt

Kanns sa jobbigt att resan snart tar slut jag vill inte hem men ja maste
jag ar iaf glad att ja har nagot att se fram emot oc de ar att jag ska komma tillbaka i october/november.. langtar redan

IDAG har ja iaf tagit longboat till en annan strand longbeach, trodde de skulle va finare men de va inget speciellt fast anda skont o se nagot annat...
det ar sa konstigt for nu dom senaste dagarna ar jag sa trott, jag sover bort halva dagarna och ja kommer verkligen inte upp nar klockan ringer.. vill ju inte sova bort halva dagen, vill ligga pa stranden men ja orkar aldrig Fast idag orkade jag :) lr orka och orka men ja tog mig upp iaf, maste saga att jag ar ratt nopjd med mig sjalv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0