Just Love It

Jag orkar faktist inte blogga sa mycke just nu, men en sak jag bara maste saga ar att jag ALSKAR att vara har!

Phi Phi ar det basta som hant mig pa valdigt lange, jag kanner mig som hemma, phi phi ar sa litet och man kanner allt och alla, och da menar jag att vi kanner alla som jobbar jag och jessie ar vanner med alla Thaiisar och jag alskar dom!
Dom ar sa underbara och snalla.. finns ett stalle vi alltid ater pa Calamro heter det och har alltid gatt dit och atit varje dag anda sen dag 1 vi va pa phi hi och dom ar sa snalla och ger oss det billigare for vi e stammisar.. sa himla gulliga.. nee usch jag vill inte aka harifran.. vill inte   vill inte   vill inte!!


Jag har iaf bestammt mig att jag bara far bita i det sura applet och aka hem till trakiga sverige och alla trakiga svenne killar usch!

MEN JAG SKA KOMMA TILLBAKA I DECEMBER OCH JOBBA 3 MANADER! DET SKA JAG FAKTIST OCH JAG LANGTAR REDAN TILLBAKA KOMMER BLI SA HIMLA BRA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0