Last night in Bangkok

igar va sista kvallen i bangkok, kanndes jatte trakigt faktist... men de blev en bra kvall :)

under dagen akte vi bade till Platinam och Mbk 2 stora kopcentrum o kolla det sista och sen blev de ga och shoppa runt pa koasan hela dagen och kvallen, shoppa inte sa mycke eftersom de fanns varken pengar eller nagot mer ja behovde...

pa vagen tillbaka till vart hotell nar vi skulle hem o packa o va ratt trotta sa motte vi pa Peter det ar han som ager baren carpe diem pa phi phi som vi alltid va pa, sa himla kul och traffa honom for sist vi var pa pi hi sa var han i kina sa vi han aldrig saga hej da men sa traffa vi pa honom har :) sa istalle for att ga hem och packa blev det en liten runda ut, och vi gick till ett jatte mycisgt stalle med live musik och dom var riktigt riktigt bra :)
sa det blev en sen kvall igar for nar vi kom tillbaka till hotellet var kl nastan halv 3 och ja hade inte ens packat sa sist jag titta pa klockan var den halv 5 pa natten och skulle upp 10 , inte sa jatte kul nar man maste checka ut men men  nu e jag uppe och sitter har och ruttnar och svettas ihjal...



Jag langtar redan tills jag kommer tillbakla till thailand! skulle kunna flytta hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0