Min tokiga mamma och Rocky

Jag är så glad att få träffa Rocky min hund igen , gud vad jag har saknat honom jag har saknat honom så mycke att det inte går att beskriva!

Jag fick en så himla bra överraskning idag nar jag kom hem, mamma har smsat mig och sagt att hon har en liten suprise när jag kommer hem och jag har undrat och undrat vad det kan vara... nar jag kom hem fick jag sätta mig i soffan och blunda och helt plötsligt fanns det en till hund, mamma har köpt en fransk bulldog en liten tik som heter Tila som är 8 månader och hon är så ful så att hon blir söt, så mamma har skaffat en flickvan till Rocky rockstar :D jag blev så glad för jag och mamma har pratat om att skaffa en kompis till Rocky länge nu och att vi ska göra det senare och helt plötsligt så fanns det en till så nu har vi en varsin fralla och jag kan säga er att varken Rocky eller Tila ser normala ut, men dom är så söta tillsammans och fann varandra på en gång! Dom är så söta tillsammans.....

Och ni som har trott att mamma har vart hundvakt, kän er blåsta! Det är Rockys nya flickvän haha :P


Tila  Kärleksparet tillsammans  utslagna frallor 

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej och välkommen hem min lilla stumpelumpa!



Vad kul med en vovve till, den vill jag träffa så snart som möjligt. Och dig med, såklart!!! :^)



Puss o kram!

2009-02-27 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0