Problem

okej jag maste bara saga att jag stor mig valdigt mycke pa folk som ska kommentera om min operation, tank pa att de kan bli problem nar du kommer hem mikaela?

jaaa sjalvklart kan de bli problem det kan det bli oavsett vilken operation du gor och oavsett om du gor den hemma i sverige eller i Thailand! det ar inte direkt sa att jag ska till ett skruttit sjukhus som ar jatte smutsigt och dom inte kan sitt jobb?   vad fan tror folk?

jag ska till ett av thailands basta sjukhus och som ar lika rent och frascht som hemma i sverige om inte battre ill och med!
och jaa det kan bli problem men de e en risk jag tar, det ar en risk alla tar som opererar sig oavsett vad de tar for operation, ska man halla pa tanka sa hela tiden att allt kan bli problem? sjalvklart ska man tanka pa for och nackdelar med saker och ting och det har jag gjort nu i flera ar och detta ar nagopt jag verkligen vill gora och NEJ det ar inte for att fa ett par jatte brost utan for att jag hatar min form, jag har sma brost och som ser ut som strutar.. det ar min kropp och jag gor vad jag vill!

du  kan bli pakord av en bil nar du gar over gatan ( ska man aldrig mer ga over gatan?)
du kan kracsha med flygplan nar du flyger ( man kan aldrig mer flyga)
du kan bli ner puttad till taget av en galning ( du ska ha ogonen oppna hela tiden och va nervos av alla)
du kan bli skjuten helt plotsligt ( du ska helst bara sitta hemma for tank om)
du kan va med om en olycka varje dag men betyder det att man bara ska sitta inlast i sitt hem for det kan bli problem och man tar en risk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0