Sjukhuset

Nu var det ett tag sen jag bloggade men det ar pga av att ja vart pa sjukhuset i nagra dagar och fatt mig ett par nya brost :P antligen!!

17 februari kom jag till sjukhuset, hade en tid kl 10 pa morgonen men doktorn men eftersom vi hade akt fran phi phi med bat och nattbus kom vi fram till Bangkok redan halv 6 pa morgonen sa vi akte direkt till sjukhuset och vantade dara, var helt slut men efter kl 10 fick jag traffa Dr Pitch och fick bekraftat att operationen skulle bli pa eftemiddagen, sa fick ga upp till mitt rum som var rena lyxen for mig som backpackat, Ac, kylskap, balkong, Tv och varmvatten haha.. fick ju ocksa satta pa mig jatte fina sjukhusklader :P , sen var ja tvungen att ta bort alla smycken , nagellack piercing o ja allt san sa jag kande mig sa javla ful men de e tyvarr sant som maste goras, sen fick jag ackel dropp i handen som jag hatar jg tycker de e sa himla ackligt och ha det... lag iaf i rummet och kl ticka och dr pitch hade 4 patienter samma dag och dom visste inte om ja skulle bli nr 1 2 3 eller 4, jag blev ju saklart sist, man far ju inte ata pa 8 timmar innan operationen och eftersom vi akte nattbuss sa hade jag inte atit nagot , sist jag at var dagen innan och jag fick aka ner till operations salen 9 pa kvallen..skit nervos var jag!

Nar jag vaknade upp igen hade jag en san javla smarta som inte gar att beskriva, det gjorde sa ont att ja inte visste vart jag skulle ta vagen usch! fick i mig massa medecin som skulle hjalpa men ja tyckte ingenting hjalpte.. ONT  det var vad jag hade......Men
jag e sa himla nojd dom ar jatte fina och NEJ dom ser inte ut som nagra stora runda silikon tuttar, for det forsta sa ar det inte sa stor skillnad fran vad jag hade och dom ar inte fasta och runda som alla verkar tro utan dom ser naturliga ut!

Alla pa sjukhuset var jatte jatte snalla mot mig och har verkligen tagit hand om mig och stallt upp!

Jag har fortfarande ont och jag ater massa tabletter men det ar ju tyvarr sa att man har ont ett bra tag men faaan vad jag ar nojd!

Jag gillar dock inte att ja bara fa ha sportbh pa mig i en manad de e ju inte sa himla snyggt , kanner mig som en tant haha men men jag star nog ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0