Tick tack tick tack tick tack...

ohhhh hur ska jag orka denna dag?

klockan ar just nu 12 pa dagen har i Bangkok och vart plan gar kl 01 pa natten, jag vill verkligen inte hem men ni vet nar man baar sitter och vantar ut tiden ? da vill man bara aka nu och fa det overstokat !

Jag har 0 kr kvar och de finns inget mer att shoppa, finns inget och se heller for de har vi redan gjort, nee just nu sitter vi bara o vantar.. och jag lovar er att med min otur kommer planet vara forsenat sen ocksa det ar det alltid...
Tiden kommer att ga valdigt sakta idag tror jag..

Men jag kan inte fatta att jag snart far traffa alla vanner och familjen, och min hund! gud vad jag saknar min snarkande rocky!! och mamma, brorsan, gasalin,linda,stephanie,elina,pelin, maria, sara, oo alla manniskor runt omkring mig saknar jag!  jag langtar tills jag satter mig i soffan med lilla sota rocky som snarkar ohhh va mysigt!! 
Maten ocksa mmm ska bl sa gott med frukost, ska handla pa iqa sa fort det oppnar! :D yeehh

Kommentarer
Postat av: tant annica

NU SNAART E DU HEMMA TYP. YEEEAAAHHHHYYY

2009-02-27 @ 06:45:02
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0