Back 2 sydney

Sa just nu sitter ja pa vart skit hostel och  i stort sett bara vantar pa att dagen ska ga, tar nattbussen idag tillbaka till sydney men vi ska bara vara dar 1 eller 2 natter, tabkte foroska hinna med och se lite nya strander nar vi e dar och sa vill vi garna vara vid harbor bridge vid solnedgangen for det tror jag ar hur fint som helst speciellt med tanke pa hur fint det ar pa dagtid :D

Efter Sydney blir de bayron bay och kanske surfers paradise och sen brisbane..

kommer sakna harriet som vi vart med nu i nagra dagar, jag tror nog att det ar den roligaste manniskan jag traffat i hela mitt liv, hon far mig att skratta och le i stort sett hela tiden!  Underbar manniska!!

jag har lite smatt angest over att ja inte gor nagot har i melbourne min sista dag men jag e sa trott, har sovit lite over 1 timme och har ingen energi till nogonting alls.. sa de blir bara slappa har och vanta tills bussen gar vilket ar kl 7 ikvall och kl ar bara 3 just nu.. men men de gar val fort snart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0