Booriiing

jahap just nu sitter jag har i Brisbane och vantar pa planet tillbaka till Bangkok.. skit trakig flygplats! hatar och bara sitta finns ju inget att gora.. allt e ju jatte dyrt dessutom FAST jag hitta en sa himla kul grej en kylvaska bla med australiens flagga saklart OCH det var en sterio\radio pa den ocksa haha  tyckte den va jattre cool och vill egentligen kopa den, cen var ratt billig men sa har ja inte riktigt dom pengarna fattas lite sa ja skippar de... men hade vart kul o haft den :P

kommer fram en jobbig tid i thailand och det ar inte kul o leta boende med en vaska pa 22 kilo och man e trott.. men men de ingar i backpacking :P

nee nu ska ja satta mig vid gaten och vanta tills planet gar.. lasa tidning och lyssna pa ipoden som jag ar riktigt trott pa usch va ja e trott pa alla latar.. langtar tills ja kan sitta och ladda ner musik hemma , har sa manga nya bra latar jag hittat under resan :D

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandrita

när ska du blogga om att du är glad att jag kommer egentligen? ;)

heheh. ses snaaart

2009-01-29 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0