Byron Bay

Forsta dagen i Byron bay vaer hur bra som helst! :D
Bor pa ett jatte frascht hostel, dock alldeles for dyrt for oss men det anda som fanns ledigt, men vi ska bara vara har 2 natter sa de far helt enkelt duga, .. Byron Bay ar hur fint som helst, som en liten smastad med smabutiker och sma resturanger och cafeer med uteserveringar.

Idag var faktist forsta gangen jag badade i Australien det har vart sa himla kallt i vattnet att ja inte kunnat ga i , skulle frysa till dods da men har i Byron Bay var det faktist inte lika kall och Mikaela har tagit sitt forsta dopp i Australien :D skont var det! och kul med alla stora vager hehe..
Har dock brant mig idag, inte skont! jag som tyckte jag va sa noga med att smorja in mig ordentligt men tydligen inte sa nu har man ont istallet.. men men de gar nog over snart..

ikvall blir bara en lugn kvall e jatte trott efter buss resan hit och har inte sovit nagot sa tankte ta mig en liten kvallspromenad och kolla runt lite sen blir de nog natti natti for lilla mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0