hmm e inte rikigt nojd

oki ni alla som foljt min blogg vet ju att ja e i bangkok just nu o shoppar massa.. har handlat valdigt mycke fast bara skit, handlat massa sjalar och da menar ja verkligen massa!! over 10 st som jag vet men ar nog mer, handlat till brorsan och mammsen ocksa, och till mig sjalv hittar ja inget, vill ju ha massa fina trojor men va har ja hittat ? Nada typ 4 tshirts nej jag e jatte besviken..

och idag skulle vi egentligen skicka hem allt med posten ocj stressat som fan for o hitta de sista vi ville ha, och eftersom ja vart sa desperat med o ha nytt har ja bara tagit saker, tog 2 klanningar som ja bara kopte som va dyra desutom och nu angrar ja mig, tog dom bara for att ta nagot.. skit dumt! ohh jag blir sa arg pa mig sjalv .. neee bortkastade pengar!! och dyrt blir de och skicka hem allt ocksa.... men men man lever bara 1 gang och ska inte angra saker och ting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0