irriterande!

Oki jag maste bara saga pa hur jag kan stor mig pa vissa manniskor.

Alla tror jag kommer ha flera hundra tusen nar ja kommer hem bara for att ja salde min lagenhet?
Jag menar for det forsta salde jag en liten skrutt 1a som ligger  i nacka ghettot typ bland massa alkisar och pundare sa Nej man far inte sa mycke for det, Sen maste man betala skatt pa lgh vilket va typ halva min vinst!
och sen har ja tagit mycke till resan for man lever bara 1 gang och sen resten av mina pengar vilket inte alls e mycke ska jag ha till mina nya brost!  Sadar nu har jag sagt det.. ni som inte visste det ja jag ska operera mig och har velat gjort de sa himla lange och nu har ja pengarna till det saa nu javlar blir de nya fina brost till Mikaela :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0