Kohpangan 2 Bangkok 2 Australia

Nu har det vart massa akande igen! Fran Kohpangang fick vi forst aka taxi till piren som tog en stund, sen sitta pa piren i 3 timmar och vanta pa en javla bat, en aka bat 2 timmar, vilket inte ar kul nar man ar sjosjuk! sen var det buss en halvtimme for att sedan vanta pa nasta buss... till slut kom bussen som skulle ta oss till Bangkok och det var saklart en nattbuss vilket ar lite skonare sa man kan sova bort tiden men saklart efter 3 timmar blir de fel pa motorn sa istallet fick vi en liten skitbuss dar man knappt fick plats och satt som packade grisar hela natten, jag har sa ont i min rygg och svank sa jag tror ja dor,... kom iaf fram levandes till bangkok 5 pa morgonen!

Just nu  sitter ja o vantar pa att kl ska bli 5 for att sen aka till flygplatsen, och efter kaoset som var har i bangkok forut sa ar det nya regler att man maste checka in 6 timmar fore?? hur dumt e inte de sa vi ska alltsa sitta pa en trakig och dyr flygplats i 6 timmar ocksa woohooo lucky me :D

Har satt in lite nya filmer pa min ipod idag iaf som ja kan se pa men problemet ar ju att batterierna dor ju sa snappt och jag vill ju kunna lyssna pa musik pa planet och det racker ju inte... far se hur ja loser detta helt enkelt.. satt in filmen dum och dummare hhaha evigheter sen man sag den sa det ska bli kul :D

Kanns jatte skont att ska till australien och fa se nogot nytt ja tror de kommer bli hur kul som helst :D
och massa ja ska traffa dar, samira en gamal klasskompis och sen musse och danne :D och sa brent som jag traffa nar ja va i grekland :D neee jag langtar helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0