Lite uppdatering!

Nu var det nagra dagar sen jag blogga, eller nagra dagar sen jag var inne pa internet, Annica jag lever fortfarande sa du vet :D !

Oki det som har hant dom senaste dagarna ar att vi lamnade Phi Phi efter ha vart dar over 2 veckor, kanndes jatte trakigt for jag alskar phi phi men vi ville fira nyar i Kohpangan, och det gjorde vi ocksa, eftersom de ocksa ar fullmoon party pa nyar var de smockat med folk och hela on var fullbokad sa vi bodde pa ett stalle i had yao och sjalva partyt ar i hadrin men vi fick ta taxi ... saa nyar blev i kohpangan och vi hade de jatte  kul :D
massa buckets och party pa stranden :D

Saknar Phi Phi redan men kommer att aka tillbaka dit innan vi ska hem till sverige sen :) Phi Phi en sista gang maste de bara bli!
for ovrigt har de inte hant sa jatte mycke egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0