Money Money Money

ohh nee jag borjar bli galen nu har ja inte alls mycke pengar kvar!
Har i Australien har ja gjort av med sa sjukt mycke pengar att de fan e lojligt, langtar tillbaka till thailand dar man kan handla och ata utan att ha daligt samvete,

Alla som kanner mig vet att ja salde min lagenhet for den har resan och manga tycker de va jatte dumt och sa du maste spara pengar tills du kommer hem, men vada maste? for det forsta sa trivdes jag inte i nacka och tankte saga upp lght men valde att kopa den istallet for att sen salja och kunna gora den har resan som jag velat gjort i manga ar nu och det var mitt basta beslut nagonsin, sommarn innan  jag akte levde jag livet, unna mig de ja ville, min lillebror fick de han ville och mamma med, kunde gora de ja ville hela sommaren, akte till grekland med sandrita och slosa pengar dar med, men jag angrar inget! nar ja kommer hem kommer jag inte ha pengar kvar, lr kommer ha lite men inte mycke skulle ha mycke mer an vad jag har men om nagra veckor kommer ni alla fa veta varfor,,,, har inte berattat till nagon for ja orkar inte med folks kommentarer.. mm nu undrar ni dar hemma vad de e jag pratar om va?
iallafall nar man saljer sin lagenhet sa maste man u betala skatt pa de ocksa och ja kan saga att mycke av mina lghts pengar gick till skatten, mycke mer an vad ja trodde.. men men skit samma... hatar pengar, hatar att man ar beroende av pengar och att man mar bra och daligt av det...

Men precis som alla andra som reser har dom oftast inga pengar kvar nar dom kommer hem och jobbar ihop nya pengar men bara for att ja salde min lgh menar folk pa att ja borde ha pengar kvar? men ja fick faktist inte alls mycke for min lgh de rackte till skatten och min resa i stort sett och thats it!  Planen var ju att ja skulle jobba i australien och leva pa mina jobb pengar har men nu blev de inte sa och har darfor tagit mer pengar hemmifran for att kunna vara har i australien sa nar ja kommer hem blir de leta jobb och spara nya pengar precis som alla andra...

MEN jag kan saga att varenda krona har vart vart den har resan! skulle gora om det igen om jag kunde! Man lever bara en gang, man ska leva i nuet och unna sig medans man kan, spara pengar? till vada? neee jag e sa glad att ja gjorde det jag gjorde och ar sa nojd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0