Next Surfers Paradise

Da satt jag har vid datan och vanta pa en buss igen, men denna gang tar bussen bara 1 timme, rena lyxen ju har nog aldrig tagit en buss pa den har resan som tar mindre an 8 timmar, ska bli skont,,, aker fran byron bay idag till surfers, hoppas verkligen att vi hittar billigare boende dar for nu borjar pengarna ta slut..

Byron bay ar lite mer lugnare an surfers de ska tydligen va en massa party dar sa de blir en massa party dagar som vantar mig, vet inte hur ja ska orka for jag e sa trott nu for tiden och magkatarr ont ocksa.. har druckit for mycke tror ja.. men men  far ta de lugnt hemma lite innan sommarn kommer sen :D ,

Har inte gjort sa mycke har i byron egentligen, legat pa stranden, gatt runt och tittat lite och kvallarna har vart ratt lugna, jag har liksom inte de har behovet som vissa andra att man maste festa varje kvall bara for att alla andra gor det?  och ska jag va arlig har ja inte pengar till det och min magkatarr sager ifran!..



Byron och surfers

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0