Steve irvin Australia Zoo

Idag har vart en laaaaang dag!

nar jag var i surfers traffa vi 2 svenska tjejer Billie och Mina, som ocksa ar i brisbane har samtidigt som oss, sa idag akte vi alla till Australia zoo , ni vet crocodile hunters zoo? tycker de va sa haftigt att fa aka dit idag men ocksa valdigt tragiskt att han dog :(

zoo t var stort ich vi har gatt hela dagen, bara att ta sig dit tog oss nastan 2 timmar vilket inte va sa jatte kul.. Men
har klappat en koala idag :)  och sa har jag matat massa kanguru och klappat dom vilket nog var det basta pa hela dagen! massa som bara ar helt fria och man gar runt och kan mata dom och klappa, hur mysigt som helst!
sen var vi och sag pa crocodile show, ocksa ratt kul och se hur nara dom var krokodilen och mata den och sa.. lite laskigt men jaligt kul o se :)

Men annars var de nog inte sa mycke mer kul, har ju sett nastan allt annat, men de va dom 3 sakerna som var hojdpunkten maste jag saga! och bara att fa vart pa steve irvings zoo, bara de ar en kul grej iaf for mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0