Supre = Farligt!

ohh jag maste bara saga att jag hade planer om att inte alls shoppa sa mycke har i australien men istallet har ja gjort av med alldeles for mycke pengar pa shopping..

det finns en affar som heter Supre man kan saga att de e som en blandning mellan Gin Tricot och HM fast mycke finare och coolare , och det ar billigt, jag har handlat sa mycke nu att ja inte kommer ha pengar till thailand, dumma mig! men de ar sa fint och sa tanker ja att om ja inte handlar det kommer jag att angra mig och de ar ju inte sa att ja kommer tillbaka och kan handa det sen lr hur? ja menar jag har hort av manga backpackers att om man ser nagot sa ska man handla de, for annars kommer man angra sig!  men ja far verkligen inte handla mer dar nu men ja bara alskar de, min vaska ar helt proppad nu det finns inte plats till ett enda linne till sa ja hoppas att ja inte hittar fler supre resten av den har resan hihi.. nee usch men jag ar anda glad att ja handlat allt for, de finns ingen i sverige som kommer ha sana linnen, och ja kommer inte kunna kopa de i thailand saa Nee jag ar glad att ja kopt det fast anda angets. hmm gar det?



Här är 3 linnen som ja köpt, enkla, snygga , man kan ha dom bade till leggings eller jeans, man kan ha dom dagtid och man kan ha om kvallstid med lite smycken och pynt :) nee i just love Supre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0