Tillbaka till Thailand

imorn kvall ar det dags att aka tillbaka till thailand , kanns bra fast alskar australien och onskar ja kunde stanna men pengarna racker tyvarr inte till det men ommer defeneivt komma tillbaka!

imorn blir en lang dag igen, och jag ska ju saklart til javla supre for ja hittat lite till, dom hade j de har i brisbane vilket jag hade hoppats pa att dom inte hade men nej nej och ja kan ju inte ta emot att a in dar, dom har sa mycke farglada linnen med massa coola tryck och monster, och jag ar ju egentlien den som gillar svart och har alltid de men ska foroska ha lite nyt och annat fran och med nu,. trakigt oc va svart hela livet jue eller?

Nar vi sen kommit till thailand ska vi shoppa allt vi vill ha med oss hem for att skicka hem de till sverige for det tar 2 till 3 veckor och ja vill garna att de ska finnas nar ja kommer hem sa darfor blir de shopping pa en gang i thailand, vill egentlgen gora de sist men da maste jag vanta i sveige 2 3 veckor pa allt och det vill ja inte.. ..

kanns helt sjukt att resan borjar ta slut, nu har allt gatt sa fort.. usch kommer kannas konstigt att komma hem men skont o fa traffa alla underbara vanner igen och mammsen som ja saknat och brorsan och saklart min lilla rocky pocky :)


nee nu ska ja nig ta ocg forsoka sova.. bloggar mer i thailand... tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0