Uppdatering!!

Ledsen att jag vart sa dalig pa att blogga och uppdatera mig!!

Sa vi tog flygplanet fran Bangkok till Sydney och jag kan ju saga er att de var nog basta flygningen jag haft i hela mitt liv, riktigt lyxigt! gott om plats och pa saterna framfor oss hade vi en liten tv med fjarkontroll och sa kunde man valja mellan massa olika filmer allt fran, komedi, drama,thhriller, tecknat, nyaste filmerna, massa olika serier .. och de fanns spel och massa annat sa de va faktist inte helt fel och sitta och titta pa massa film med horlurar aoch fjarkontroll, tycket jag va lyxigt :D

Nar vi val hade landat i sydney sa ringde vi runt en massa Hostel for att se om de fanns lediga sangar men dom 10 forsta vi ringde va fulla men vi hitta ett till slut... Stor skillnad fran att ha vart i thailand och sen komma hit, fick ett rum med 18 sangar haha och jaa rikttigt trakiga manniskor!! jag som hade sett fram emot och traffa massa och trodde alla skulle va jatte glada och trevliga men nej nej.. .vi letade vidare efter 2 natter och hitta ett pa kings cross  ett hostel som hette The Globe som var sa mycke battre, eller de va smutsigare och massa kackerlackor men roligare manniskor och det roligaste var att vi traffa en tjej harriet i vart rum som vi traffa i thailand , sa de var faktist riktigt kul o mota pa varandras helt ovantat :D

har faktist inte festat sa mycke har i australien annu, har vart ute lite men klubbarna kanns precis som hemma eller iaf dom vi har vart pa... tycker faktist att mycke har i australien paminner om hemma.. trodde jag skulle fa mer woooowww kansla men de fick ja faktist inte,..

En annan sak som jag gillar har ocksa ar att fa laga min egen mat antligen! de finns mataffarer och kok och jag kan ata de jag vill ata!! mums! har atit sa mycke pasta sallad min egna pastasallad med lite tomatpesto mmm hur gott som helst! 

saa de e vad som hant pa sistonde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0