1 Day Left

Nu är det bara 1 dag kvar tills jag ska göra min nya tattoo!! Känns så himla bra fast jag kommer dock vara helt död när jag ska tatuera mig eftersom jag jobbar inatt hela natten och slutar kvart över 7 på morgonen, så jag kanske inte lägger mig förns 9 på morgonen och kl halv 1 ska jag va på söder.. hmm inte många timmars sömn..sen ska jag bli tatuerad några timmar och sen jobba hela natten fter det... men men man lever bara 1 gång det klarar jag nog!

Har städat hela dagen nu ska jag bara dammsuga sen är jag färdig, så nu har jag packat upp alla mina grejer och nu känner jag mig som hemma... och ni som inte hänger med så är det så att jag precis flyttat och bor nu med en killkompis, så vi 2 delar på en lägenhet i solna.. känns faktist väldigt bra och mamma slipper lilla mig...

Neeej nu ska jag göra klart resten, sen duscha och sen tänkte jag faktist gå ner till mammsen och hjälpa henna att gå ut med hundarna innan jobbet.... tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0