Bakis och skakis

Igår mådde jag riktigt jävla dåligt måste jag säga, och jag kan ju inte skylla på någon annan än mig själv eftersom jag var ute i lördags med Jessie och det blev nog några glas för mycket, eller kanske några shots ? hmm  vilket fall som helst så har jag faktist bestämt mig för att inte dricka på ett bra tag nu ochjag måste försöka hålla mig till det också för oftast vill ja bara ut för att dansa och då behöver jag ju faktist inte alkohol i kroppen för jag kan dansa oavsett. 

Jobbade igår och var riktigt bakis så neej no more alcohol for me!

Bor hemma hos Gåsalin nu och det känns bra, flyttade i lördags och än så länge trivs jag, fast jag vet att jag inte bott där länge men det är riktigt mysigt med katterna och hunden... fast det gör också att jag saknar min lilla Rocky sjukt mycket men får hälsa på honom så ofta jag kan helt enkelt.

Neej det var det roliga jag hade att blogga om... jag vet det suger! jag är värdelös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0