Fucking vattenskada!

Inte så mycket speciellt som har hänt i mitt liv på sistonde... jobbade natt igår och har hållt mig vaken hela dagen och vart i stan i det fina vädret med mammsen.... sen vart det att jag träffade Anton och bjöd hem honom på grillning på balkongen :P.... så jag och mammsen gjorde egna grillspett med kycklingfile med chamioner,paprika och tomat..och till det hade vi bulgur och sallad, sjukt gott! Hade det hur mysigt som helst och tog sen en sväng ut med hundarna och när vi kommer tillbaka in........så har vi VATTEN I HELA KÖKET! Kul? Neeeej, och inte nog med detta så har det liksom kommit ända till min lillebrors rum och hela hans rum är förstört, det kommer sjukt mycket vatten från golvet och så+ fort man ställer sig så kommer det mer och mer... man kan liksom pressa ut vatten ur golvet...har ringt jour och dom kan inte göra något ikväll utan ska komma imorn bitti.,,


Tycker så himla synd om stackars mamma som aldrig kan få ordning här hemma, nu är det helt kaos och vi måste nog tömma hela brorsans rum och vart vi ska ställa alla hans grejer är en annan fråga... ? hmm livet suger just nu tycker jag och inte nog med detta så är jag jävligt sjuk =(  neej nu blir det att fixa lite här hemma fast klockan är snart halv 3 på natten... har vart vaken över ett dygn nu, kul kul känner mig som en robot......... ahhhh neeeej what 2 do what 2 do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0