Home sweet home

Igår var jag ledig och har vart hela dagen och natten hos mammsen, och fått en hel dag med Rocky min lilla älskling. Kändes väldigt skönt faktist, saknar honom.

Vattenskadan som mamma fick börjar äntligen röra sig mot sitt slut,har fått nytt golv och nya tapeter där det behövdes och idag får vi hit alla flyttlådor ch möbler igen..stackars mamma det är som att flytta in på nytt och behöva packa upp allt och fixa men man får väl se de på den positiva sidan, vi får saker och ting rensat och det kunde ha vart värre!

Neej nu ska jag se om det finns något att äta och sen kolla lite tv och lata mig innan jag ska träffa gåsa.

Kommentarer
Postat av: heeeeeeeeeeeeeeej

hej sambo!!

2009-08-01 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0