In The Ghetto

oki, mitt boende problem är löst!  Im gonna move in 2 my Gåsalin vilket är hur snällt som helst! Min räddare i nöden kan man nog säga... så nu blir det att packa alla mina grejer igen och jag måste också flytta på min soffa och massa annat, men det kommer va vart sen när allt är färdigt iallafall.

Kommer flytta på lördag så lördag eftermiddag blir en jobbig dag men men its okey.
Kommer fortfarande bo nära solna vilket känns skönt fast det bästa hade ju vart om jag fick bo i solna, det var det som var så himla skönt nu att jag hade 10 min promenad till min lilla Rocky, men men nu ska jag bo i Rissne känns lite läskigt om jag nu får säga så ? Ovant också men som tur är så går det ju bussar till solna som går fort och det är fortfarande nära till stan också vilket är perfecto!


Jag och Gåsa kommer ha det sååå mysigt tror jag och JA jag vet att vi säkert inte kommer att vara vänner varje dag men så är det så ni som bara tycker att detta är en dum ide?   well det är NI som är DUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0