Me & Rocky Rockstar!

Har nyligen vart och hämtat min lilla älskling Rocky (min hund) hem till min nya lägenhet. Tänkte att mamma skulle slippa honom ett dygn iallafall så idag/kväll blir det bara jag och min älskade Rocky! 

Är ledig hela helgen och ska nog bara ta det lugnt för första gången på länge... tror nog jag ska ha en vit helg... hmm känns helt sjukt att säga det men fan ibland behövs sånt med.
Imorn blir det flytt och massa tungt jobb fast får äntligen en stor ny soffa vilket verkligen behövs för jag och min kära sambo ( och nej vi är inte ett par vi bara delar lägenhet!) delar liksom på en 2 sits soffa just nu vilket inte är sådär jätteskönt.. men imorn då jävlar och då ska jag bara ligga hela lördag och söndag kväll i min nya soffa och kolla film och bara njuta för nästa vecka blir en lång och jobbigt vecka då jag jobbar alla dagar....


Lilla Rocky är helt slut efter våran promenad, stackars han ligger här på golvet och tycker det är jätte varmt..nee nu ska jag mysa med Rocky och bara seeeegaaaaaa......

Tjingeling!

Rocky gör det bekvämt för sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0